Bytte og returservice2017-04-11T15:56:14+00:00

Bytte og returservice

Hvis du ønsker at bytte en vare:

Ønsker du at bytte en vare, sender du varen retur og laver en ny bestilling.Ved eventuel returnering af varer, er det vigtigt, at du vedlægger en kopi af din ordrebekræftelse og skriver på den, om varen skal byttes til en anden anden farve, eller om vi skal sætte pengene retur på dit kort, eller du vil have et tilgodebevis. Læs mere om vores bytte- og returservice.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret):

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer købt på www.beunique.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.
Krav til emballage og varens stand, når du sender den retur: Fortrydelsesretten er kun gældende, hvis varen returneres i oprindelig stand og i original emballage.
Fortrydelsesretten bortfalder, hvis varen har været taget i brug eller er blevet beskadiget.
Enhver skade på emballage eller formodet skader på produktet skal anmærkes inden modtagelse af varen fra omdeleren.

Hvis du fortryder dit køb, får du varens fulde pris refunderet ekskl. forsendelsesomkostninger. Beløbet bliver overført til det kort, du har betalt med eller sat ind på din
bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den overholder retur- og byttereglerne.

Returadresse:

BeUnique IVS
Agersnapsvej 4, 1 sal.,
7100 Vejle
Denmark

HUSK! Vedlæg ordrebekræftelsen som du modtager på mail – kan du ikke printe, så sørg for læseligt navn og ordrenummer på en seddel i returpakken.
Returpakker sendes til beunique.dk på eget ansvar.
Husk at få en kvittering, ellers vil ansvaret være dit, hvis pakken bliver væk.

Hvis der er noget galt med varen:

Vi bestræber os på at gennemtjekke alle varer, inden de sendes. Skulle der mod forventning være en fejl på varen, kontakter du os venligst på e-mail info@beunique.dk
Varen sendes til beunique.dk, hvorefter vi udbedrer fejlen, sender en ny vare eller hvis varen er udgået eller udsolgt, krediterer prisen.
Når du handler på beunique.dk, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det er selvfølgeligt et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen på varen. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger. Returvarer skal sendes i en emballage, der
tilsvarer produktets størrelse, så varen ikke beskadiges i returforsendelsen.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi de aftalte fragtomkostninger ved henvendelsen.

Vi har brug for følgende info, når du sender varen til os:

Når du returnerer varen, skal du beskrive problemet så detaljeret som muligt og sedlen vedlægges varen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav!

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage som beskrevet. Få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret):

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer købt på www.beunique.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Returnering er på kundens regning.
Krav til emballage og varens stand, når du sender den retur: Fortrydelsesretten er kun gældende, hvis varen returneres i oprindelig stand og i original emballage.
Fortrydelsesretten bortfalder, hvis varen har været taget i brug eller er blevet beskadiget.
Enhver skade på emballage eller formodet skader på produktet skal anmærkes inden modtagelse af varen fra omdeleren.

Hvis du fortryder dit køb, får du varens fulde pris refunderet ekskl. forsendelsesomkostninger. Beløbet bliver overført til det kort, du har betalt med eller sat ind på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den overholder retur- og byttereglerne.

Se mere: http://ec.europa.eu/consumers/odr/